۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۶۲۲۱۹۴

گلستان| بیش از ۱۶ هزار گلستانی برای پیاده‌روی اربعین حسینی ثبت‌نام کردند

گلستان| بیش از ۱۶ هزار گلستانی برای پیاده‌روی اربعین حسینی ثبت‌نام کردند
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: تاکنون بیش از ۱۶ هزار گلستانی برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی امسال در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری رسا، عبدالرضا چراغعلی در جلسه ستاد اربعین و اعزام مردم استان به اربعین حسینی اظهار داشت: تاکنون بیش از 16 هزار و 300 نفر گلستانی برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی امسال در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند که پیش‌بینی می‌شود تا پایان مهلت نام‌نویسی این تعداد 2 برابر شود.

وی افزود: 16 موکب استان گلستان در شهر‌های زیارتی عراق و مرز مهران در کشورمان برای خدمات‌رسانی به زائران فعال می‌شوند.

رئیس ستاد اربعین استان گلستان گفت: این موکب‌ها خدمات مختلفی مانند اطلاع‌رسانی، اسکان، تغذیه و خدمات پزشکی ارائه می‌دهند.

چراغعلی با اشاره به اعزام نیروها از هفتم مهر ماه به کربلای معلی، اظهار کرد: تعداد موکب های استان امسال افزایش یافته و در کربلا، سامرا، نجف و غیره این موکب ها برپا شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: از همه متقاضیان اعزام به این سفر معنوی درخواست می‌کنم که سریع‌تر در سامانه سماح ثبت‌نام کنند و حتما گذرنامه و پاسپورت معتبر باشند و به پیام‌ها و اطلاعیه‌های رسمی توجه داشته باشند.

وی گفت: با توجه به حذف ویزا تعداد زائران افزایش می یابد و از زائران درخواست می شود تا به صورت گروهی اعزام شوند و از سفر انفرادی خودداری کنند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات